reklama

Cesty (rada sa vozím)

Cesta domov. Presne ako z hry zima-teplo-teplejšie-horúco, čím bližšie k cieľu, tým teplejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
šišik
šišik 

Prvý vlak Bratislava-Kysak, zima. Päť hodín zabalená vo vetrovke. Kysak-Prešov, už lepšie, bez vetrovky, ale najteplejšie vlakom Prešov-domov. A horúco, vystupovať!

Rada sa takto vozím, sama, len tak pozorujem utekajúce stromy, rátam sekundy v tuneloch, mám svoje dvory, do ktorých stále nazerám, kreslím si po zarosenom okne, počúvam slová, čo mi nepatria...

Dvojročný chlapček: „Čo je toto?“ a ukazuje okolo seba.
Jeho mamina: „Toto je vláčik.“
Chlapček: „Toto nie je vláčik!“
Mamina: „Ale áno, toto je vláčik...“
Chlapček: „Toto je šišik!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cesta do Poľska, treba nový kožuch, vyhlásila moja mamka. Nekresťanské vstávanie, balenie desiaty, jeden Kinedril do bruška. Šofér neznámy, spolucestujuca známa. Tak na štuple do uší.

Rada sa takto vozím, rátam dediny, vykúkam na Domašu a myslím na leto, vyjedám cukríky a pijem rum. A nepočúvam slová, čo mi patria...

A v Poľsku si kúpim tie najteplejšie papuče na svete. Je mi sveta žiť.

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu