reklama

Predjarie

Čakám na autobus s troma plnými taškami. Z jednej mi trčí pór, v ďalšej mám banány, tie sú zadarmo. Keď chlapík pri pokladni zistil, že som si ich zabudla odvážiť, tak mi ich s takým milým úškrnom posunul, že vraj nabudúce. Milé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu
(zdroj: www.salt-and-pepper.blog.pl)

Autobus ako na potvoru mešká, ale mne to nevadí. Ako taký malý úchyláčik (fakt malilinký) stojím blízučko štyroch Talianov a vytešujem sa z nich. Počúvam. Jaj, tú reč milujem, ešte stále jej rozumiem. Jeden z nich bublifukuje (vypúšta bublinky z bublifuku), ďalší šermujú s ružovými balónikmi a potom ich pustia hore...Come bambini...

Slnečný jazyk, ostalo mi tak...jarno.

Pomalinky si v skrini presúvam veci, jarné dopredu, svetre dozadu. Niekomu Niečo naznačujem. Mamka mi kúpila trampky, číňanky. Ešte smrdia gumou, potrebujem ich vyvetrať, ukázať im Ružinov, svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj jarné kvety som dostala, na vraj môj sviatok. Lenže ja ešte nie som žena, ja som stále...dievča.

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu