reklama

Učím sa milovať rána (a nielen to)

Ocitla v nepoznanom svete. Rána sú v ňom zvláštne, také studené. Neprebudení ľudia a ja viac ako neprebudená, sa tlačíme v studených autobusoch, šliapeme si na nohy a nikto sa nikomu neospravedlňuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: Anne Karin Worker)

A všetko je v opare, farby ešte nežiaria, iba novozelená tráva. V kombinácii s holými stromami vyzerá teraz smiešne, umelo. A do toho hrá taký veľkýmalý orcherster vtákov, netušila som, že je ich tu v meste tak veľa.

Mám kopec času naučiť sa to milovať, asi večnosť. Vlastne, ako mi moja mamka povedala: „Moja odteraz až do tvojej 62!“...Život som mala stále rozkúskovaný, 4 roky na gymnáziu, 5 rokov na vysokej, tri roky doktorantúry, či deväť mesiacov v Terste. Koniec mal presne vymedzený dátum. A do toho konca sa zmestilo ešte veľa menších začiatkokoncov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Plán ako prežiť a nezblázniť sa. Stanoviť si ten pevný bod, taký koniec s malým ka. Veľká Noc, dovolenka? Len čo urobiť s rovnakými začiatkami...


Dôvod

Obrázok: Anne Karin

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu