reklama

Iný svet :)

Na Veľký Piatok som cestovala domov. Nasadala som do auta okolo obeda, predtým som všetko narýchlo podrobila bežnej kontrole, nič sa nevymykalo normálu: stromy stále nahé, sem tam sa niečo na nich zelenalo, čerešne iba s malými púčikmi, zlatý dážď žltý, ale nie tak ozajstne. Bola som preč do pondelka, keď som vystúpila večer z auta, bola som dosť unavená na kontrolu. Tak som kontrolovala dnes ráno. Stromy sú zelenkavé, gaštany vypúšťajú listy, zlatý dážď žiari, čerešne a aj slivky voňajú, breza pod mojim oknom už dokonale tieni... Iný svet...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
(zdroj: Eva Činčálová)

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu