reklama

LTT

Včera pršalo, však všetci viete. Ponáhľala som sa z taliančiny tak po svojom. Predbehla som pomalých, ostával jeden dedo, síce sa šmotlal, ale išlo mu to dosť rýchlo. Po rýchlej analýze, že z ktorejže strany ho vezmem, na mňa nečakane (a poviem to! priam zákerne!) zaútočil. Keď sme boli už skoro-skoro na rovnakej úrovni, dedo sa otočil mojim smerom, ukazovák na jednej nosnej dierke a z druhej silným výdychom katapultoval niečo zelené a naťahovacie... Vďakabohu za rýchly reflex...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
:)))))
:))))) 

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu