reklama

Dotyky

Ležíme nahí, vedľa seba... čo najďalej od seba. Je neskutočne dusno, vzduch sa nehýbe. Nechceme sa navzájom dotýkať, sme horúci. Predstavujeme pre seba ohrievače, preto tak ďaleko. Keby sme mohli, tak si vyzlečieme aj kožu, len aby sme sa ochladili. Hm, napadlo mi, bola by sranda, keby sme si tie naše kože nechtiac vymenili...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Ja by som sa v tej tvojej koži stratila...ako ruky vo veľkých rukaviciach. A ty by si moju úplne roztrhal... kde tam.

Stále ležíme a nedotýkame sa. Ty si si poskladal našu perinu do valca, ktorý teraz objímaš. Potom ho odkopeš a rukou šmátraš, kde som. Uhýbam sa, fakt si horúci.

O chvíľku šmátram ja, nájdem ťa, ty moju ruku odhodíš, strašne je horúca, viem.

Prvý týždeň v práci som len sedela a osem hodín striedavo pozerala von oknom na brezu a na hodinky. Kolegyňa mi vyhrabala nejaký časopis o zdraví z roku pána. Veľký titulok, Dotyky uzdravujú. Píšu, je veľmi dôležité sa dotýkať, objatia sú viac ako tabletky. Nič nové. Predminulý týždeň, keď si mal poobedné a ja som bola večerami sama bez dotykov, veď vieš ako to skončilo. Taký malý smútok na duši to bol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale teraz sa radšej nedotýkajme, je horúco. Neboj, tentoraz smútok nebude.

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu