reklama

Žltozelená

Pred odchodom som si naleskovala pery, na neviditeľnoružovo. A cestou pomedzi krikľavo modré a krikľavo zelené domy so záhradami sa mi na ne nalepili mušky, mala som ich pekne bodkované. Napadlo mi, že si pery olížem, mušky chutili sladko, ako lesk na pery. Cítila som sa previnilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Japonský strom, neviem jeho rodové meno. Práve teraz kvitne, na zelenožlto. Oneskorenec. Kričí z celého Martinského cintorína. Je iný, v zime je pavučinový, na jar holý a uprostred leta kvitne. Aj ja som taký neskorý typ. Dieťa?

S olízanými perami som došla na rozkopanú ulicu. V horúčave sa iba mihotala, všade bol usadený prach, ten jemnulinký, taký vábivý. Vyzula som sa a robila som si v ňom reťaz svojich stôp. Malý chlapec, čo tam behal s detskou lopatkou a prášil na všetko okolo sa vyzul tiež. A to už jeho mama zo záhradky kričala, aby sa obul a nebol ako malé decko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aha, ale teta je bosá a veľká!
Teta nie je veľká!

Malá teta sa začervenala. Len tak naboso išla k žltozelenému stromu a žmurkla na neho.


písané pred dažďom

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu