reklama

Pohovor (dialóg)

Strašne dlhý dialóg, príbeh je pravdivý, osoby a miesta sú skutočné, až by som povedala že bohužiaľ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

1: ahojky
ako si dopadla na pohovore? dúfam, že pocit je dobrý

2: jaaaj...odysea riadna to bola...tá firma sídli vareáli XYZ a ten je riadne ďaleko od centra Mesta....len že na mape to taknevyzeralo

ja som sa tam vybrala frajerka v topánočkách, veď taká menšiaprechádzka....po daždi...

po hodinke kráčania v daždi som došla za tabuľku... koniec Mesta

1: a do paže...

2: tak som volala do firmy, že kde sakra sídlia, veď tuuž ani chodník nevedie....ženská úplne v šoku, že si idem pešo, tak ma začalanavigovať

1: no sila, tak ale si určite spravila dojem, aprejavila nadšenie pre tu pracovnú pozíciu týmto tvojim takmer samovražednýmpokusom :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2: no najprvsom sa musela vrátiť asi kilometer smerom do Mesta, nájsť vyšliapaný!chodníček v poli, práve tam vyvážali hnoh...a ja v tých topánočkách po tomblate...

hnoh=hnoj

1: kriste

2: prešla som ho, aj cez železnicu...vieš, koľaje natakom strmom štrkovom kopčeku... špinavá a zmoknutá ešte prejsť cez zopárkruháčov a kamióny na mňa vytrubovali...

ešte ma zle navigovala

došla som úplne mokrá, ešteže mi dali čaj

tak som sa rozprávala s tetou personalistkou, zavolala si na mňa2 technológov

pohovor prebehol v pohode, hneď mi navrhli postup do 2. kola, ktorésa začalo hneď po mojom prvom, mali sme isť spolu s 2 druhokoláčmi na obhliadkučistiarne a areálu výroby

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ja mokrá, vyzimená...drkotala som zubami...oni sa tam vypytovalina technologické otázky, potom nás zaviedli k šéfke firmy... Francúzka

no a tam sme mali pohovor ešte s ňou...po anglicky...ale chápeš,rozumieť Francúzke po anglicky :)))

moji sokovia:))...tak ženská okolo 45, prax jakhovädo, úplne vedela ako to na pohovoroch vyzerá...sebaistá...keď jej Francúzkapovedala, aby sa predstavila, tak spustila hodinový maratón....

ja som za ten čas chytro vymýšľala, čo len poviem... povypadali midôležité slovíčka...kua...

1: prežívam to s tebou :) to je silaaa

2: a chlapík ani nie technológ, vyzeral akoby mal vpaži...hm....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1: a výsledok? už vieš?

2: tak nás okolo pol 7 vyprevadili s tým, že sa ozvú

1: dokedy?

2: do konca mesiaca vraj dajú vedieť

ale nemám veľmi dobrý pocit, podľa mňa vezmú tú ženskú

1: ale počúvaj. v tom hroznom daždi... ja som v takomdaždi bol len raz tuto neďaleko mojej práce a potom som mal zvyšok pracovnejdoby vodu v topánkach. viem si predstaviť...

a rozumieť francúzke po anglicky je fakt sila. bol som s jednou vštátoch a človek pri nej nikdy nevedel, či je nasraná alebo hladná - hungry aangry, znelo úplne rovnako

2: ach, len si ma predstav....elegantne, na mňa dosťnepohodlne oblečená, dáždnik nenosím, topánky zablatené, vlasy aj sako úplnemokré...normálne zo mňa stekali cícerky:)))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1: si nemala ani len dáždnik?!

do frasa

2: nie....odkedy som posledný stratila, tak som sipovedala, že si už nikdy žiaden nekúpim, veď mám vetrovku do dažďa.... aráno bolo jasno

1: expertka...

2: ale cestou späť somvidela najkrajšiu dúhu v živote...úplne cely oblúk! :))1: tak za niečo to stálo - dúha a geniálne vtipnástory...akurát tak na blog:)

2: nechce sa mi to vypisovať:)))))

1: práve si urobila

Hádanka:

Kto je 1 a kto 2?

Prijali 2 na to miesto?

Mala 2 aspoň nádchu?

Ha?

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu