reklama

šikulka

chvalabohu, že deň má len 24 hodín...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

ráno som si zasekla zubnú niť medzi hornými rezákmi, nešla anihore-dole, ani dopredu-dozadu. proste ani za svet. 10 minút nervóznehopoťahovania, už som sa videla s nožnicami, ako tú hlúpu šnúru odstrihávamtesne pri sklovine, keď sa to akosi zázrakom na šup vytiahla...

prekonala som svoj rekord, stihla som si 3krát za deň buchnúťhlavu, raz o nejakú rúru, potom pri vystupovaní z auta a aj z autobusu...

na obed som mala lazane, s kečupom, troškusa ušlo aj svetru, no trošku viac ako trošku...

a to všetko som stihla s obrovskou fialovomodrožltou modrinou v tvaresrdiečka na ľavom lýtku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

stačilo...

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu