reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

čo sa mi páči

Dark water alebo ako som chcela napísať recenziu k filmu

Lucia Mitaľová

Dark water alebo ako som chcela napísať recenziu k filmu

Ja sa rada bojím. Samozrejme, za určitých, presne vymedzených podmienok. Podmienka prvá, báť sa len a len pri pozeraní filmu (nemusí to byť hneď horor, mne stačí k bátiu sa pramálo :)). Podmienka druhá, báť sa v spoločnosti osoby, ktorú len tak hocičo z miery nevyvedie. Podmienka tretia, aby sa v mojej blízkosti nachádzal vankúš, perina, deka, teda niečo, pod čo sa môžem skryť. A v prípade potreby, aby boli dvere do najbližšej miestnosti dokorán otvorené. A podmienka štvrtá, posledná, aby ten film, ktorý mi pripraví strašidelné predstavy, bol fakt dobrý, čo najmenej krvavý (teda žiadne motorové píly, cirkulárky, sekery) a tajomný.

  • 20. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 362x
  • 12
The Dresden Dolls alebo konečne niečo dobré!

Lucia Mitaľová

The Dresden Dolls alebo konečne niečo dobré!

Nedeľa popoludnie. Ja, unavená z ničnerobenia, zapínam televízor. Taliani majú X kanálov, ale nič z nich. Dávajú buď reality show alebo seriál, teleshopping, správy. Prepnem radšej na hudobný kanál... a tam hitparáda. Reku, čo sa ľúbi Talianom? Po polhodine pozerania na polonahé slečny a sladkých chlapcov (márna sláva) to chcem vzdať. Našťastie ale neprepínam...

  • 14. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 031x
  • 3
Život je čudo

Lucia Mitaľová

Život je čudo

Neviem kedy príde na Slovensko nový Kusturicov film Život je čudo (Life is a miracle). Ale keď ho budú premietať, utekajte do kina! Taký prísun pozitívnej energie, fú, to dokáže máloktorý film.

  • 10. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 078x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu