reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

Niečo vedeckého

Mapa Európy (trošičku iná)

Lucia Mitaľová

Mapa Európy (trošičku iná)

Každý mesiac som bombardovaná (teda moja mailova schránka) novým vydaním EEP Newsletter (alebo Newsletter of the European Environmental Press), tak som si vytvorila aj rubriku Niečo vedeckého. No a ako na potvoru... články sú super, len nie sú napísané v populárno-vedeckom štýle, respektíve, nič zaujímavé na blog. Ale včera som objavila jednu super vecičku. Mapa Európy, ale nie hocijaká, pôdna mapa. Vyzerá dosť abstraktne, dobre sa ňu pozerá. Až tak, že som sa nevedela rozhodnúť, či ju hodiť do tejto rubriky alebo ju zaradiť k nezaraditeľným...:). Mapa

  • 10. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 981x
  • 7
Pitná voda zo vzduchu

Lucia Mitaľová

Pitná voda zo vzduchu

Nemecká spoločnosť Aqua Society vyvinula zariadenie, ktoré získava pitnú vodu zo vzduchu.

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu