reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

Obrázky

Rybka (obrázok)

Lucia Mitaľová

Rybka (obrázok)

Sú také sny, ako skutočnosť. Sníva sa mi, kreslím, celú noc. Ráno sa zobudím a obrázok nakreslený iba v mojej hlave. Opakovanie deja, ale už naozaj. Výsledok, rybka.

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 516x
  • 4
Caffe? (obrázok)

Lucia Mitaľová

Caffe? (obrázok)

presso, latte, capucino, macinato, afogato.... :)

  • 24. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 893x
  • 5
Zátišie (obrázok)

Lucia Mitaľová

Zátišie (obrázok)

Kreslené niekedy veľmi veľmi dávno, jeden z mojich prvých :)

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 654x
  • 4
Z okna (obrázok)

Lucia Mitaľová

Z okna (obrázok)

Súčasť spacieho rituálu (kedysi... keď som spávala doma, vo svojej sladkoružovej...ble...izbe). V pyžame sa usadiť na parapetnú dosku, bosé nohy vyložiť na radiátor a len tak sa pozerať na moje Slanské vrchy.

  • 11. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 4
Utekáááj! (obrázok)

Lucia Mitaľová

Utekáááj! (obrázok)

Kurník šopa, keď ja neviem čo k tým mojím obrázkom už písať. V jeden deň som vstala, všelijaké somariny okolo hygieny a výživy porobila, asi som sa aj obliekla a nakreslila som obrázok. Pomedzi to som asi aj v škole bola, alebo aj nie. Lebo to možno nedeľa bola. A čo ešte... asi som mala zajačie úmysly...

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 682x
  • 2
reklama
Večer (obrázok)

Lucia Mitaľová

Večer (obrázok)

Vo vlaku mám stále vystrčenú hlavu z okna, zažmúriť oči a nechať sa ofukovať... a potom otvoriť oči a uvidieť niečo pekné. Najmä podvečer, keď sú farby také nejednoznačné, vpíjajú sa do seba a chytro miznú v rýchlosti a tme. Trasa Trnava-Bratislava, Malé Karpaty... večer.

  • 9. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 385x
  • 2
Nožička (obrázok)

Lucia Mitaľová

Nožička (obrázok)

Ani neviem, čo o tom obrázku napísať... proste raz mi z ničoho nič napadlo, že nakreslím nožičku. A tak som ju aj nakreslila. Veď čo keby mi to napadlo znova? :)

  • 24. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 8
Kruh (obrázok)

Lucia Mitaľová

Kruh (obrázok)

Pamätáte sa na príbehy o Jánošikovi? O tom, ako raz v lese zaspal a zobudili ho lesné víly. On potom musel s nimi tancovať do bieleho rána a za odmenu že vydržal, dostal čarovnú valašku, vybíjaný opasok a košeľu, čo ho robila neviditeľným. Tak a tu su tie tancujúce víly...

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 556x
  • 3
Vodný duch (obrázok)

Lucia Mitaľová

Vodný duch (obrázok)

Nekúpte sa v žltej rieke! Býva tam Vodný duch, často to hladná potvora. Nemýliť si s vodníkom. Ok?

  • 8. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 769x
  • 4
Pusa (obrázok) + príbeh o ňom

Lucia Mitaľová

Pusa (obrázok) + príbeh o ňom

Tento obrázok je dar. Svadobný. Teda, mal byť darom, len ho niekto nechcel...

  • 27. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 873x
  • 7
reklama
Margarétky (obrázky)

Lucia Mitaľová

Margarétky (obrázky)

Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý si z tých troch vybrať... a tak som tam šupla všetky tri (obitri)... margarétky...

  • 2. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 581x
  • 13
Cigaretka (obrázok)

Lucia Mitaľová

Cigaretka (obrázok)

Ďalší obrázok z mojej série. Mohla by som ho nazvať aj Niekto s cigaretkou. Móóóžem, ale nemusím. Tak... :).

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 995x
  • 10
Jablko (obrázok)

Lucia Mitaľová

Jablko (obrázok)

Tento obrázok bol nakreslený ako jeden z mojich prvých. Mala som vtedy jabĺčkové obdobie (jeseň) umocnené jednou fotkou. Plná debnička jabĺk... ak presvedčím autora, tak rupnem na blog aj tú fotku :)

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 382x
  • 7
Klobúk (obrázok)

Lucia Mitaľová

Klobúk (obrázok)

Rozhodla som sa takpovediac ísť s kožou na trh. Svoje obrázky považujem za oblasť výsostne intímnu, bojím sa každej kritiky. Ale pokušenie to dať sem bolo obrovské. Najprv na koštovku jeden, potom keď bude odvaha, tak aj ďalšie... :)

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 239x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu