reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

Fotky

Večerná cigaretka (fotky)

Lucia Mitaľová

Večerná cigaretka (fotky)

akokeby vyrástol z mesta...

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 407x
  • 10
Tematické...

Lucia Mitaľová

Tematické...

Srdiečka :)

  • 14. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 822x
  • 5
Cez okno (rozprávka)

Lucia Mitaľová

Cez okno (rozprávka)

Zima zo šiesteho poschodia :)

  • 25. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 5
Upršaná Ľubľana

Lucia Mitaľová

Upršaná Ľubľana

Terst má super pozíciu, dve hodiny vlakom Benátky, dve hodiny autom Dolomity, ďalšie dve Pula, Rijeka. Istria je za rohom a do Ľubľany po ďiaľnici takú hodinku. Ak nie je zápcha...

  • 10. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 877x
  • 11
Nidi d´Arac: koncert v piatok, ešte v lete (foto)

Lucia Mitaľová

Nidi d´Arac: koncert v piatok, ešte v lete (foto)

Len tak náhodou som si v piatok prečítala/prelistovala terstské noviny, rubriku kultúra. A tam veľkými písmenami: Nidi d´Arac, trance folklór dnes večer v Starom prístave! Vstup dobrovoľný. Koncert pod holým nebom, na opustenom mieste pri mori, stále v lete a v piatok večer. Ešte písali, že kapelka spája vo svojej hudbe tradičný taliansky folklór s drumm bass, trip hop a break-beat. Hrajú na husle, flautu, gitaru, bubny a to všetko prešpikované hrou svetla a video sekvenciami. A tak som sa štýlovo rozlúčila s letom, ešte v sandálkach (ach jaj).

  • 20. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 127x
  • 4
reklama
Komando na dvore (fotodokumentácia)

Lucia Mitaľová

Komando na dvore (fotodokumentácia)

Hádanka hneď na začiatok: A či viete ktorý živočích je na dvore spoľahlivejším strážcom ako pes? Teda aspoň na našom dvore...(môj Bobino je totiž spoľahlivý vo všeličom, len v strážení nie)...Tak tak, je to Meleagris gallopavo domesticus alebo morka domáca, po našom puľka.

  • 30. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 375x
  • 8
Voľný prúd

Lucia Mitaľová

Voľný prúd

Včera bol taký čiernobiely deň.

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 268x
  • 1
Isle of MTV (fotky aj bez vdovy)

Lucia Mitaľová

Isle of MTV (fotky aj bez vdovy)

Verili by ste plagátiku, že do Terstu príde si len tak zadarmo zaspievať Garbage, Snoop Dogg a aj Chemical Brothers? E tanti altri (a mnoho ďalších) ako doplňoval plagátik. Na plagátiku však neuviedli, že to všetko bude v jeden deň, vo štvrtok 14. júla, deň pred štrajkom autobusárov. A neuviedli ani, že v čase natriasania svalovej a tukovej hmoty prevažne hranicu 20 rokov nedosahujúcich ľudí, bude zopár metrov od zdroja hluku skúšať Miroslav Dvorský v terstskom divadle Veselú vdovu.

  • 26. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 472x
  • 6
Lančár (Vesničko má středisková)

Lucia Mitaľová

Lančár (Vesničko má středisková)

More (štrkovka pri Koplotovciach) Toskánsko (slnečnicové pole pri Otrokoviciach... asi Horných) raj (dobre chladená kofolka u Huberta) hostinaaa (5 varených kukuríc – všetky ja sama!) Vesničko má středisková (Lančár)

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 206x
  • 9
Posledný jún

Lucia Mitaľová

Posledný jún

Smutný sen, francúzsky taxík, asparágusová polievka a scarabeus s guľôčkou, šľahačkové oblaky, mravenisková posteľ, lesklé pery, prázdny autobus, teplé more, teplý dážď. Mydlová vôňa. Posledný jún.

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 5
reklama
Pred búrkou (ktorá sa nakoniec nekonala)

Lucia Mitaľová

Pred búrkou (ktorá sa nakoniec nekonala)

Tieto fotky nie sú veľmi dobre ostré. Málo svetla (pred búrkou...), môj Olympus C-725... ale majú tak zvláštnu atmosféru a pekné farby. Fotené pri Váhu a v Svrbiciach na poli.

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 475x
  • 10
Dolomity (fotky)

Lucia Mitaľová

Dolomity (fotky)

Bolí ma zadok, a stehnách mám svalovicu až hrôza. Chodiť dole po schodoch mi spôsobuje utrpenie. Na nohách si môžem rátať pľuzgiere. Som spálená, krk už mi začína cibuľovatieť (lúpem sa)... a som neskonale šťastná :)

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 175x
  • 13
Nádych, výdych! (a 2 fotky)

Lucia Mitaľová

Nádych, výdych! (a 2 fotky)

Cez víkend som bola doma, na Slovensku. Ani neviem, či som v Taliansku permanentne nachladená a okrem voňavky spolubývajúcej nič iné necítim (a možno práve preto), ale tu jar nevonia. Doma som sa opájala voňavým vzduchom...a tu nič! Orgován, hrušky, jahody, repka, trnky, silno vonia čerstvo pokosená tráva, niekde aj už vysušené seno...jáj! Vzduch je úžasne navoňaný, len dýchať. A tak moji milí voňajte ho a dýchajte aj za mňa!

  • 4. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 491x
  • 7
Istria (fotky)

Lucia Mitaľová

Istria (fotky)

Stojím hore, trasiem sa od zimy a cezo mňa prechádzajú oblaky... cítim sa tak zvláštne, tak neviditeľná. A potom dole, o tisíc metrov nižšie, prší. To prším aj ja... a tá tráva čo vyraší po daždi bude aj moje dieťa. Dobrý pocit. (Istria, hora Vojak, 16.4.2005)

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 324x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu