reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

len tak...

šikulka

Lucia Mitaľová

šikulka

chvalabohu, že deň má len 24 hodín...

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 820x
  • 10
Bez nadpisu (radšej)

Lucia Mitaľová

Bez nadpisu (radšej)

  • 25. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 6
Koniec sveta (len do obeda)

Lucia Mitaľová

Koniec sveta (len do obeda)

Nemám rada polievkovú voňavku. Som po nej hladná a keď som hladná, tak som zlá a keď som zlá, tak koniec sveta.

  • 18. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 061x
  • 6
Žltozelená

Lucia Mitaľová

Žltozelená

Pred odchodom som si naleskovala pery, na neviditeľnoružovo. A cestou pomedzi krikľavo modré a krikľavo zelené domy so záhradami sa mi na ne nalepili mušky, mala som ich pekne bodkované. Napadlo mi, že si pery olížem, mušky chutili sladko, ako lesk na pery. Cítila som sa previnilo.

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 988x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu