reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dotyky

Lucia Mitaľová

Dotyky

Ležíme nahí, vedľa seba... čo najďalej od seba. Je neskutočne dusno, vzduch sa nehýbe. Nechceme sa navzájom dotýkať, sme horúci. Predstavujeme pre seba ohrievače, preto tak ďaleko. Keby sme mohli, tak si vyzlečieme aj kožu, len aby sme sa ochladili. Hm, napadlo mi, bola by sranda, keby sme si tie naše kože nechtiac vymenili...

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 179x
  • 4
Neverte zeleným vdovám!!!

Lucia Mitaľová

Neverte zeleným vdovám!!!

Deň prvý, istá základná škola: Šlapem pomaly, strašne pomaly po schodoch, funím, na prvom poschodí malá oddychovka maskovaná za sústredené obzeranie nástenky. Oči mierne do kríža čítajú: Neverte zeleným vdovám! He? Neokysličený mozog si to párkrát zopakuje, nastaví sa začudovaný výraz a šlape sa na ďalšie poschodie. Deň druhý, tá istá základná škola: Rýchlo, strašne rýchlo utekám hore schodami, meškám, funím, na prvom poschodí hodím očkom po nástenke. A tam: Neverte neznámym vdovám! No, logickejšie... Deň tretí a zase tá istá základná škola: Pristavím sa k nástenke, bez funenia čítam: Neverte neznámym vodám! Jáj!

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 809x
  • 10
Bosá...

Lucia Mitaľová

Bosá...

Rada ochutnávam svet nohami. Bosými. Len tak si zobuť topánky a vyhrnúť nohavice... a cítiť sneh, dažďovú mláku, blato, hlinu, nechať sa pichať kameňmi a štekliť trávou. Nepotrebujem zrak, sluch, chuť... všetky zmyslové bunky mám v bosých nohách... Načo sú nám topánky?

  • 2. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 722x
  • 8
Iný svet :)

Lucia Mitaľová

Iný svet :)

Na Veľký Piatok som cestovala domov. Nasadala som do auta okolo obeda, predtým som všetko narýchlo podrobila bežnej kontrole, nič sa nevymykalo normálu: stromy stále nahé, sem tam sa niečo na nich zelenalo, čerešne iba s malými púčikmi, zlatý dážď žltý, ale nie tak ozajstne. Bola som preč do pondelka, keď som vystúpila večer z auta, bola som dosť unavená na kontrolu. Tak som kontrolovala dnes ráno. Stromy sú zelenkavé, gaštany vypúšťajú listy, zlatý dážď žiari, čerešne a aj slivky voňajú, breza pod mojim oknom už dokonale tieni... Iný svet...

  • 18. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 687x
  • 9
Učím sa milovať rána (a nielen to)

Lucia Mitaľová

Učím sa milovať rána (a nielen to)

Ocitla v nepoznanom svete. Rána sú v ňom zvláštne, také studené. Neprebudení ľudia a ja viac ako neprebudená, sa tlačíme v studených autobusoch, šliapeme si na nohy a nikto sa nikomu neospravedlňuje.

  • 13. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 007x
  • 5
reklama
Predjarie

Lucia Mitaľová

Predjarie

Čakám na autobus s troma plnými taškami. Z jednej mi trčí pór, v ďalšej mám banány, tie sú zadarmo. Keď chlapík pri pokladni zistil, že som si ich zabudla odvážiť, tak mi ich s takým milým úškrnom posunul, že vraj nabudúce. Milé.

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 687x
  • 10
Cesty (rada sa vozím)

Lucia Mitaľová

Cesty (rada sa vozím)

Cesta domov. Presne ako z hry zima-teplo-teplejšie-horúco, čím bližšie k cieľu, tým teplejšie.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 557x
  • 8
Šťiry (aj ja!)

Lucia Mitaľová

Šťiry (aj ja!)

Štvorka je moje polovične obľúbené číslo. Ja fičím na osmičke, ani neviem prečo. Ale keď štyri tak štyri. Nadpis... špeciálny pozdrav s Cícerom, vtedy bol síce iba Stano, alebo už bol Jajo? Neviem... Namočila ma do toho Anka:))

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 022x
  • 4
Je mi zima (bejby)

Lucia Mitaľová

Je mi zima (bejby)

Je mi zima. Šteklia ma krížiky a tečie mi z nosa. Nemôžem sa sústrediť, vnímam len zimu a šteklenie. A chce sa mi aj spať. Tento deň tak ako včera a ako bude určite aj zajtra. To sú tie studeno-zamračeno-sivé dni.

  • 16. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 844x
  • 9
Posledný týždeň (nostalgia)

Lucia Mitaľová

Posledný týždeň (nostalgia)

Posledný utorok... predvčerom bola ešte predposledná nedeľa. A mne to stále nedochádza.

  • 25. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 158x
  • 15
reklama
Chodníková predbiehačka (hra)

Lucia Mitaľová

Chodníková predbiehačka (hra)

Popis hry. Cieľom je predbehnúť každého človeka, čo kráča po chodníku rovnakým smerom ako hráč, iba krokom, utekať je zakázané. Čaro, nikto netuší, že sa hráte :). Bonus, keď sa niekto pridá...

  • 5. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 610x
  • 19
Zemiakové blues

Lucia Mitaľová

Zemiakové blues

Zemiaky, bandurky, banduročky... Veľká robota s nimi, na jar nasadiť, potom okopať, zasypávať, v lete zberať a pučiť mandelinky a na jeseň vyberať...

  • 22. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 219x
  • 3
Levanduľa a iné pohromy

Lucia Mitaľová

Levanduľa a iné pohromy

Dnes som si dala na zobudenie kávu. Caffe Latte v našej kaviarničke, na stojáka. Najlepšia káva na svete. Neviem ako sa budem prebúdzať v také šedé dni, keď sa vrátim. Už len 6 týždňov a zopár dní. Babka mi povedala, že to rátam, ako keby som bola na vojne.

  • 21. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 414x
  • 7
Záťažový stupeň číslo 10 (funny day)

Lucia Mitaľová

Záťažový stupeň číslo 10 (funny day)

Začalo to ráno o 8, budíkom. Ťapla som po ňom s tým, že eeešte desať minúúút, keď sa moja spolubývajúca (Chorvátsko, Novograd) rozkašľala a začala mňaukať, že je chorá, že ju bolí hrdlo a určite má horúčku...

  • 15. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 926x
  • 9
Robinsonova premena alebo ako Kryštof objavoval

Lucia Mitaľová

Robinsonova premena alebo ako Kryštof objavoval

Keď som prišla takáto maličká do Terstu, cítila som sa ako na opustenom ostrove. Ako Robinson. Sama. Iba neznámi ľudia, stratená vo veľkom meste. A potom sa pomaličky a nebadane z milého opusteného Robinsona stal Kryštof. A začal objavovať...

  • 6. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 4
reklama
Migréna (fungujem na ružových tabletkách)

Lucia Mitaľová

Migréna (fungujem na ružových tabletkách)

Dobrá hlava dlho bolí, ešte lepšia neprestáva...

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 672x
  • 17
Strapatý vrabec

Lucia Mitaľová

Strapatý vrabec

Už odmalička som mala vrabčacie sklony. Skákala som viac ako chodila, štebotala, poletovala, jedlo iba poďobala... Na chrbte mám aj vyrašené krídelká, o ktorých mi mamka tvrdila (podľa stupňa mojej poslušnosti), že sú anjelikovské alebo vrabčacie... Nuž maminka, anjelik už zo mňa definitívne nebude. Som vrabec. Strapatý.

  • 15. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 824x
  • 12
Únava (z osamelosti)

Lucia Mitaľová

Únava (z osamelosti)

Som unavená z dní, čo sa na seba tak podobajú. Netuším či je pondelok alebo štvrtok, všetko je rovnaké, rovnaké rituály, rovnaké počasie...

  • 24. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 353x
  • 20
Bez hlavy...

Lucia Mitaľová

Bez hlavy...

Mala som to tušiť už vtedy, keď som sa snažila niečo spraviť s čerstvo umytými vlasmi a tak zvláštne ťažkými, prilepenými na temeno hlavy... (ten šampón s extra volume efektom nefunguje???)... no, reku, aj by chudáčik rád fungoval, keby som ho použila, ale ja som si umyla vlasy nejakým hydratujúcim balzamom...

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 226x
  • 8
Vranov a Hlohovec (dialógy)

Lucia Mitaľová

Vranov a Hlohovec (dialógy)

Spomenula som si na ne, keď som pred asi týždňom bola v Hlohovci ... a tam jeden chlapík v obchode zahlásil, že ešte jeden zapaluvač...

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 182x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu