reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pohovor (dialóg)

Lucia Mitaľová

Pohovor (dialóg)

Strašne dlhý dialóg, príbeh je pravdivý, osoby a miesta sú skutočné, až by som povedala že bohužiaľ...

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 699x
  • 15
LTT

Lucia Mitaľová

LTT

Včera pršalo, však všetci viete. Ponáhľala som sa z taliančiny tak po svojom. Predbehla som pomalých, ostával jeden dedo, síce sa šmotlal, ale išlo mu to dosť rýchlo. Po rýchlej analýze, že z ktorejže strany ho vezmem, na mňa nečakane (a poviem to! priam zákerne!) zaútočil. Keď sme boli už skoro-skoro na rovnakej úrovni, dedo sa otočil mojim smerom, ukazovák na jednej nosnej dierke a z druhej silným výdychom katapultoval niečo zelené a naťahovacie... Vďakabohu za rýchly reflex...

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 801x
  • 8
Pes Študovaný

Lucia Mitaľová

Pes Študovaný

Môj Bobinko nečakane prešiel zo stavu Psa Neštudovaného do stavu Psa Študovaného. Titul PŠ mu slávnostne udelil môj dedko. Zásluhy sú dosiaľ neznáme...

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 750x
  • 16
Lokalizácia

Lucia Mitaľová

Lokalizácia

Opravte si vašu adresu!

  • 16. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 847x
  • 9
Big Jump (European River Swimming Day)

Lucia Mitaľová

Big Jump (European River Swimming Day)

“Big Jump” je projektom European Rivers Network (ERN) a chce prinavrátiť ľudí k ich riekam. Aby sme sa vrátili na brehy našich riek a jazier a oživili vzťahy človek-rieka. Tak sa teda všetci stretnime 17. júla o druhej hodine poobede pri tých svojich riekach! (a ak to nie je veľmi nebezpečné, tak si aj skočme :) Dunaj, Topľa, Váh, Hron Rulezzzzzzzz!!!! Klik tu aj tu...

  • 23. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 4
reklama
Ospravedlnenie sa...

Lucia Mitaľová

Ospravedlnenie sa...

Týmto sa Vám chcem ospravedlniť, pán Hesse. Za nečakanú zradu, za podlé využitie, ba zneužitie. Áno, celé doobedie sme si síce spriadali plány, ako pôjdeme spolu na pláž a ako tam pekne strávime pár hodín. Vtedy som to naozaj aj tak chcela. Tá zrada prišla v momente hľadania. Hľadania svojho miestečka, svojej polohy na tom nešťastnom kameni. A tak namiesto troch Knechtových životopisov, duševného pokrmu, som Vás použila tak obyčajne, prozaicky. Ako podložku pod hlavu.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 472x
  • 11
Dôchodci a MHD...a my

Lucia Mitaľová

Dôchodci a MHD...a my

Tak sa nejako nám rozmohli článočky o stresujúcich dôchodcoch v autobusoch, električkách... (aj trolejbusy máme)... a v ostatných prostriedkoch mestskej hromadnej dopravy. Prvý a aj druhý (plus diskusie k nim) vystupujú proti našim cestujúcim starenkám a starčekom (skúsenosti, ja viem...). Dokonca som tam objavila aj akési regulácie chtivé myšlienkové pochody...

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 706x
  • 6
Nepite to! (upozornenie)

Lucia Mitaľová

Nepite to! (upozornenie)

Reklama. Mladá vysmiata žena vám ponúka pohár plný čírej vody. Hovorí o nej dlho, predlho, potom sa napije z fľašky a slastne zamľaská. Prírodná minerálna voda San Benedetto. Len 0.0007 % sodíka! Kúpila som. A rovno 9 litrov.

  • 9. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 355x
  • 8
Dobrá správa

Lucia Mitaľová

Dobrá správa

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 234x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu