reklama

Bez hlavy...

Mala som to tušiť už vtedy, keď som sa snažila niečo spraviť s čerstvo umytými vlasmi a tak zvláštne ťažkými, prilepenými na temeno hlavy... (ten šampón s extra volume efektom nefunguje???)... no, reku, aj by chudáčik rád fungoval, keby som ho použila, ale ja som si umyla vlasy nejakým hydratujúcim balzamom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu
(zdroj: http://vetek.rulez.cz/ujete/BezHlavy.jpg)

Tušiť som mohla začať aj po mojom čudovaní sa, prečo sa mi pri umývaní zubov v ústach nepení... zubná pasta sa akosi nedostala na zubnú kefku...

Došlo mi to až v práci, keď kolegyňa sa mi rukami nohami snažila vysvetliť, že mám niečo s obočím... vysvetlilo mi to milé zrkadlo... hľadela totiž z neho osoba mierne mi naznačujúca, že ak už sa teda machlím, tak poriadne a že keď si maľujem jedno obočie, tak aj to druhé by sa patrilo... (kolegyňa sa ma potom pýtala, že čo je to ťapa?...reku ja)

Roztržitý deň...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som si ho odtrpela v práci, na obede, aj v autobuse... a za všetky „bezhlavosti“ som sa rozhodla odmeniť zmrzlinkou. Čokoládovou a kávovou. Šťastne som sa prechádzala po meste, usilovne zlizovala zmrzlinu a nejakou zvláštnou náhodou som ju dojedla pred obchodom, čo mal vo výklade plavky... (Potrebujem? Nepotrebujem? Chcem? Nechcem? ... mňam tá zmrzka bola dobraaaaaa...)

...a už som bola v obchode. Iba som sa pomotala, nič zaujímavé... až som zakotvila v “pyžamkovom” oddelení. Tam som sa prebrala k životu (Ako soľ potrebujem letné krátke pyžamové nohavice...). Mali ich asi milión. A to nie je dobré, ja osoba neschopná sa rýchlo a efektívne rozhodnúť to mám pri nakupovaní riadne sťažené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hamletovská otázka: Ružové so zelenými mačičkami, zelené s ružovými alebo iba modré... bez mačičiek? Je to veľmi dôležité pri výbere pyžama, pretože som si vyberala nohavice, v ktorých budem snívať. Chcem ružovo romantické sny? Alebo zeleno naivné? Modro optimistické? Skúšala som, skúšala a skúšala... a nerozhodla som sa.

Milé nohavice aj s mačičkami sa pekne vrátili na miesto a ja smutná z neuskutočnenia transakcie som si cupitala domov.

A hádajte čo tam… asi polhodinu som čumela s otvorenými ústami na super zostavu mojho oblečenia. Rifle, a pod nimi pyžamkové nohavice... tie ružové...

(ešteže som nepípala... to by som tažko niekomu vysvetlila)

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu