reklama

Migréna (fungujem na ružových tabletkách)

Dobrá hlava dlho bolí, ešte lepšia neprestáva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.didaktik.cz/images/anatomie/c05_xl.jpg)

Tak toto mi vravievala mamka odmalička. Teda, odkedy ma začala bolieť hlava. Bolo to také malé, na odľahčenie, aby som vedela, že tá moja kotrba patrí k tým lepším. Samozrejme aj sa so mnou načakala v čakárňach na našej poliklinike, kde ma strašili, že mám v dutinách hnis a že ten sa bude musieť vyťahovať... pekne mi prebijú nos, strčia nejaké hadičky a bude to... ani spať som od strachu nemohla...

Našťastie nič neprebíjali, nič neťahali... ale hlava neprestala bolieť.

Fúria. Presne tou sa stávam, keď to začne. Mrzutá, chmuravá, nepríjemná, sarkastická... a čo ja viem aká ešte. Nevnímam svet, iba bolesť a každý decibel navyše, nemôžem čítať, nemôžem sa smiať, nemôžem vlastne nič, iba trpieť... Iná dimenzia, iný svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chvalabohu, nebolí ma stále, iba také týždňovky pár krát za rok, ale aj to je dosť. Ešteže sú tu ružové tabletky... Ibubu (tak ich už familiárne nazývam), 400, bez nich ani na krok. Nič iné mi nepomáha a skúšala som už asi všetko, čajíky, mastičky, masáže, iné pilulky... proste ružová mi pristane:)

Jediná pozitívum, čo z toho hlavybôľu mám, je röntgenový snímok mojej lebky z čias strašenia, škerí sa na mňa, cerí zubále a mne je potom smiešne. Zo seba.

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu