reklama

Voľný prúd

Včera bol taký čiernobiely deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Včera bol taký čiernobiely deň. Boli sme s mamkou v nízkej kamennej budove, privítal nás tam sivobradý černoch v kockovanej košeli. Zaplatili sme mu vstupné a on nás zaviedol na toaletu. Bola taká maličká, že aby sa dali vôbec otvoriť dvere, musela som vyskočiť na na smetný kôš. Mamka mi potom pošepkala, že tiež skákala. Matka a dcéra...

Červená nákladná loď. Prepravuje len samé červené veci. Červené šatky, červené stoličky. A možno aj maliny.

Stanica Červotoče. A ja som začala červotočsky intenzívne myslieť na buchty v mamkinej taške. S krémom. Ale aj tak sú babkine krepľe najlepšie na svete. Ach, čo by som len dala za babkine krepľe!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


(1.8.2005)

Obrázok blogu


Č iernobiely deň

Obrázok blogu


Červená nákladná loď...

Obrázok blogu


Iba tak (1)...

Obrázok blogu


Iba tak (2)...

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu