reklama

Šťiry (aj ja!)

Štvorka je moje polovične obľúbené číslo. Ja fičím na osmičke, ani neviem prečo. Ale keď štyri tak štyri. Nadpis... špeciálny pozdrav s Cícerom, vtedy bol síce iba Stano, alebo už bol Jajo? Neviem... Namočila ma do toho Anka:))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Egon Shiele - Four trees
Egon Shiele - Four trees 

Moje štyri zamestnania... (premýšľam, rozmýšľam...až vymýšľam)

- červená karkulka

- chodúľová herečka

-

laboratórna myška

- a najnovšie... pekárka...taký mňam krémeš som upiekla, mám to v krvi, ja to cítim :)

Moje štyri obľúbené filmy

- Amélia, tá jednoznačne

- Rozprávky (kreslené aj plastelínové aj bábkové aj hrané)

- Lord of the rings, jednotku som videla asi 6-krát, dvojku trikrát a trojku, až sa hanbím, iba raz

- z najnovších... asi Closer

Štyri miesta, kde som žila

- na šiestom poschodí v mojom meste s častým prechodným pobytom u babky a tety Joly

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- vo veľkom dome a v ovocnom sade, vlastná izba, stále nezmierená s ružovou farbou

- K 111/3, J 202/2, I 311/2, potom neviem aké D, E a potom znova I...Mladá Garda

- na šiestom poschodí s výhľadom na Martinský cintorín (konečne doma)

Štyri obľúbené TV programy

- Frasier

- žluťáskovia

- Dokumenty (minule o parazitoch... normálne vytiahli jednej ženskej z hlavy tááákého červa, ble, na Bahamy ja teda nejdem)

- musia byť štyri?

Štyri miesta, kde som bola na dovolenke

- rodičovské (Domaša, Rumunsko s ockom, Domaša, Domaša, Domaša...)

- SF

- Raft ...alebo dovolenka modrá (kompletne modrý zadok po skoku z 11 m skaly, ale bola som úžasne zladená... modrý zadok, modré plavky, modré šatičky a modré sandálky, aj obloha a rieka modrá...) - Road trip po Istri

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje štyri obľúbené jedlá (4 + 1)

- varená kukurica, bez debaty prvé miesto

- paradajky, či rajčiny... podmienka: voňavé že až

- chlebík pripečený, špeciálne na babkinej peci

- olivy a syr, neviem sa ich nabažiť

- bonus... všetko od pj

Štyri weby, ktoré denne navštevujem

- blog

- som, si, je, sme, ste, sú

- jedna poštová schránka

- druhá poštová schránka

Štyri miesta, kde by som bola radšej ako teraz

- s Bobinkom v tráve na našom miestečku

- s Bobinkom v snehu na našom miestečku

- u babky pri peci (som stršidelný pecivál)

- hocikde, len keď ma drží za ruku

Štyri blogy, ktorým predávam štafetu (ach jaj)

- luplik

- Andrea Kokavcová... na prebudenie

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Silvia Sokolová

- tescoman


Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu