reklama

Koniec sveta (len do obeda)

Nemám rada polievkovú voňavku. Som po nej hladná a keď som hladná, tak som zlá a keď som zlá, tak koniec sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Ráno som zaspala. Aj sa mio tom snívalo. V sne som vstala o pol desiatej,v skutočnosti iba o pol 8. Aj tak som bola mierne zaskočenáa nahnevaná na budík a frajera, ktorý ešte nemusel vstávať. Snívalosa mi aj o červíkoch, takých bielych s čiernou hlavičkou, čo bývajúv hríboch. Aj o tých v Pururambe , tých obedných. Že vliezli dotých našich krásnych dubákov a celé ich predierkovali (do Tvojich krásnych dubákov).

Aby som si ušetrila každú minútku,zoptimalizovala som si raňajšie úkony tak, aby mi to trvalo čo najkratšie. Umývaniezubov spolu s učesaním, obliekanie sa s krémikovaním... obe ponožkysú chvalabohu rovnaké... to že som sa nenaraňajkovala som si uvedomila stojac v autobusenad slečnou s polievkovou voňavkou...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tá vôňa, kombinácia slepačiehovývaru, cítiť tam zeler, mrkvičku...ach mňam mňam....

No koniec sveta...

Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu