reklama

Nádych, výdych! (a 2 fotky)

Cez víkend som bola doma, na Slovensku. Ani neviem, či som v Taliansku permanentne nachladená a okrem voňavky spolubývajúcej nič iné necítim (a možno práve preto), ale tu jar nevonia. Doma som sa opájala voňavým vzduchom...a tu nič! Orgován, hrušky, jahody, repka, trnky, silno vonia čerstvo pokosená tráva, niekde aj už vysušené seno...jáj! Vzduch je úžasne navoňaný, len dýchať. A tak moji milí voňajte ho a dýchajte aj za mňa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Lucia Mitaľová

Lucia Mitaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Italianočo sa mi páčiNiečo vedeckéhoObrázkyFotkylen tak...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu